Kamień tygodnia od 30.06 do 6.06.2014

Komplet z naturalnym bursztynem

Komplet z naturalnym bursztynem

BURSZTYN – Osadzenie

Zgodnie z obietnicą ten kamień  dedykuję Iwonce❤ odzwierciedliło się to w losowaniu😉 Ciepła kobieta i ciepły kamień. Podczas tasowania kart same wyskakiwały i zrozumiałam, że stęskniły się za mną;) . Najpierw wyskoczył ametyst – kamień dobroczynności i uduchowienia a potem kwarc różowy-delikatność – ten kamień pozwolił mi na bliższe poznanie Iwony . Jestem pod wrażeniem tego co kamienie mają do powiedzenia w tym tygodniu.

Po dwutygodniowej przerwie wylosowałam bursztyn a hasłem przewodnim tego kamienia jest OSADZENIE i mam nadzieję, że dla mnie jest to czas uspokojenia i zwolnienia tempa.

Bursztyn jest kamieniem o szerokim spektrum zastosowania i to nie tylko w biżuterii i sztuce zdobniczej, ale również w celach leczniczych, sporządza się z niego m. in. maści i nalewki. Jest również stosowany jako kadzidło. Egipcjanie stosowali go również do balsamowania zwłok faraonów.

Kamień ten zachowuje słoneczną energię, więc mam nadzieje, iż w tym tygodniu SŁOŃCE powróci do nas i ogrzeje nie tylko ciało ale także nasze serca.

Bursztyn pojawiając się sygnalizuje, że „dobiliśmy do portu”. Jeśli zmieniłaś/eś pracę, miejsce zamieszkania, dokonałaś/eś wyboru partnera, to możesz mieć pewność, że to dobry wybór. Decyzja ta pozwoli ci na poczucie bezpieczeństwa i stabilizację życiową.

Ten piękny słoneczny kamień jest ciepły i lekki. Ty również poczuj lekkość i ciesz się , że jesteś TU i TERAZ. Znalazłaś/eś swoje miejsce i jesteś bezpieczna/y

Życzę wszystkim spokoju i  ciepła  a także życzliwości i przychylności od poznawanych podczas wakacji ludzi.

Skomentuj

