Zamówienie Specjalne 37

BRANSOLETKA Z KWARCU RÓŻOWEGO NA LINCE JUBILERSKIEJ

Zamówienie dla Iwony 006Kliknij na zdjęcie aby powiększyć.

Bransoletka z kwarcu różowego na lince jubilerskiej. Wszystkie pozostałe elementy srebrne.

Wykonano specjalnie dla pani Iwony.

 

2 responses to “Zamówienie Specjalne 37

  1. Dostałam impuls ,że mam u Basi zamówić bransoletkę z różowego kwarcu .Basia była uprzejma błyskawicznie zrobić bransoletkę .Basia robi niezwykłą biżuterię , jest to magiczna biżuteria magii Serca . Kiedy ją otrzymałam poczułam bardzo silną energię …było mrowienie , ciepło , aż po zawrót głowy …posłałam do Basi również energię miłości , którą bardzo pięknie odczuła i tak Sieć Serc się powiększyła .Dziękuję Basiu

    • Dziękuje Iwonko🙂.
      Po raz pierwszy robiłam biżuterię dla osoby potrafiącej odczytać energię przekazaną kamieniom i jest to dla mnie bardzo pouczające doświadczenie .
      Dzisiaj pierwszy raz odczułam energię miłości jaką mi przesłałaś.
      To było cudowne doświadczenie i trudne do opisania ale ogromnie się cieszę ,że rozpoznałam ten piękny przekaz.

Skomentuj

